Jag har försökt i flera år nu men inte lyckats

För ungefär 30 minuter sen samtalade jag med mamma när hon kom hem och det samtalet va inte ett roligt samtal jag skulle förklara varför jag ville att toni skulle komma och varför jag behövde honom så mkt just idag jag berättade tårarna rann och han började skrika IGEN nedanför trappen.
Han lyssnade som vanligt när mamma och jag samtalade med varandra. Inte så ovanligt!
När mamma gick ut ifrån mitt rum så grät ja som fan men mamma knackade på dörren igen och kom in med en näsduk till mig och gav mig den så den är svart av mascara just nu men who cares ?!
Fortsatte gråta och gråta tills jag inte kunde gråta längre och jag har bara letat efter låtar att lägga in i mobilen , messat med min underbara älskling , saknar honom så mkt och behöver hans närhet och trygghet nu :(. Efter ett tag (typ nyss) kom mamma upp med plättar, grädde & jordgubbssylt på en tallrik till mig med ett glas mjölk ! tack så mkt. Jag är verkligen sjukt hungrig, käkade knappt ngt i skolan idag...

Nu ska jag käka klart & sen duscha av mig allt smink som är smetat över hela ansiktet & jag ska duscha av mig alla onda tankar m.m , iaf försöka. Hoppas det går bättre idag iaf. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: ♥ emma

åh :( finns om du vill snacka! <3

2011-03-22 @ 21:27:13
URL: http://vildflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0