INGEN RUBRIK JUST NU

Anonym om ÖGON SHOPPAR MED FRIDA:
Satt du vet är 25.49 dollar ungefär 170 kronor, inte så dyrt väl? :)

Svar:
Nejj jag viste inte att det bara va 170 kronor :) så nä du har rätt inte
alls dyrt, men ber ändå mamma köpa den åt mig :D.. Har inte mkt pengar
kvar nu efter allt shoppande.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag va hemma idag ifrån skolan iaf så vi vaknade kanske vid 12:00 tiden men låg kvar i sängen ett bra tag för vi orkade inte gå upp :).
Nu sitter vi iaf och dricker lite varma koppen med smak av grönsaker , det är den godaste enligt mig men Toni gillar champinjoner mera usch nej hatar det :)

Idag ska jag nog inte göra så mkt, vi kommer åka iväg senare ikväll men vart säger jag inte men kanske kommer ta lite kort med älsklingen nu ute medans det är sol men vi får se ifall vi orkar göra det. inte säkert för Toni verkar må lite dåligt :( han säger att han är yr & mår illa. Vinter kräksjukan ?
Jag hoppas åtminstonde inte det. Han har ine spytt eller ngt :) tack å lov.

Nu ska jag kolla runt lite granna sen ska jag städa undan lite granna på rummet.
Vi hörs senare, love you :D


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: neej alltså det är såhär.

kitet kostar 159kr så det får man köpa själv så hjälper jag er med att sätta på naglarna o fila o så, sen eftersom att det tar så pass lång tid så får man betala ca 50kr extra till mig. Förstår du.

Så jag tar 50 kr bara för själva tiden som går till att göra det. hänger du med??

Det blir ju 200kr sammanlagt. :p sen när jag köpt lite mer grejer o naglar kan jag bjuda på de. men just nu har jag bara ett kit o de räcker bara till en förstår du?

2011-03-03 @ 15:41:58
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: lejon

sv: oops jag råkade skriva med din mail, glömde ändra. sorry

2011-03-03 @ 15:44:41
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0