I orning för att dra iväg till skolan

Kom hem till mamma ungefär halv och nu sitter jag här och har precis duschat och fönat håret samt smörjt in ansiktet och ska snart sminka mig och platta mitt hår. Jag har ingen brottska för att Urban ska köra mig till skolan , jag frågade och han sa ja (hej jag vart förvånad) men skönt iaf.

Idag blir det ingen träning för min del för mitt illamående är fortfarande kvar och jag blir yr då & då och det svartnar för mina ögon, varför vet jag inte ? :( men läskigt äre iaf.

Efter skolan hur som helst så ska tydligen pappa och jag upp till min faster och kolla på några blomsterlökar i en bok som pappa ska beställa ifrån min kusin och han skas välja ut vilka för i sommar ska det bli ordning och reda , jag och Toni ska sköta trädgården medans pappa renoverar om troligen med Roger och Farfar kanske jag venne elr så gör han det själv ;) ..



Jag kan inte neka att jag saknar sommarkvällarna med er i stadsparken & massa mera roligt folk, jag vill ha sommar nu och kunna tillbringa tiden med er igen. Miss that ! :(

Kommentarer
Postat av: pikahoe

stenberg, lucas & svensken?

2011-03-17 @ 08:13:17
URL: http://pikahoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0