Godmorgon eller ah godeftermiddag

Vaknade precis nyss och så messade jag pappa som är i vardagsrummet och frågade om vi ska ut på djurgår'n idag och han frågade oss om vi ville eller om vi ska ta det imorgon men vi valde idag för älskling har match imorgon som han måste gå på :( typiskt också.
Iaf så nu ska vi klä på oss och jag ska sminka mig lite snabbt bara sen bär det av ut dit & fotografera lite granna sen kommer vi komma hem och käka middag eller iaf mat & sen får vi se om vi drar in till bjk idag ;) I don't know get.

Vi hörs hur som helst senare.
Pussen på er.



Jag älskar dig Toni.

Kommentarer
Postat av: lejon

sv: jaa hon är super snäll ^^ men vadå härmar :o

2011-03-19 @ 16:41:48
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0