Fixar med bilderna ifrån gårdagen

Godmorgon alla söndags älskande läsare nu sitter jag här och Toni har precis gått iväg till bussen för han har hockeymatch nu på dagen emot ngt lag så lycka till till den matchen Tim & Toni :)
Jag sitter iaf och fixar med bilderna ifrån igår så dom kommer ni få i nästa inlägg, några av bilderna som pappa tog också tror jag :)

Vad ska ni göra idag ?

Jag tror iaf att jag kommer ta en liten promenad hem till Rebecca och umgås med henne tills Toni kommer sen kommer vi va ute också tror jag.

Imorgon äre skola , vad tycker ni om de ? Jag längtar faktiskt för det går ganska bra för mig just nu i skolan och jag ska göra massvis med mattepapper idag för att inte ha så mkt att göra med det imorgon ;) härligthärligt. Fast nu måste jag återgå till bilderna så ni får dom någon gång.

Kommentarer
Postat av: Lars Ulwencreutz

Kul att det går bra i skolan! Det glädjer mig =)

Hoppas Du lägger upp bilderna på Facebook också, även om jag har en otäck känsla i magen när det gäller Dina bilder på mig...

2011-03-20 @ 13:31:33
Postat av: Anonym

Nu har jag lagt ut en frågestund på bloggen! Var gärna med i dagens blogg också! Fråga på!

2011-03-20 @ 16:15:05
URL: http://marinamicic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0