En liten tråkig lista färdig att läsas

NAMN: Sofie Emma Aurore Schilcher Ulwencreutz
ÅLDER: 17
KÖN: Kvinna
CIVILSTATUS: Förlovad
BOR: Stenhagen & Björklinge (Uppsala)
SYSSLAR MED: Skolan, Innebandyn & vännerna
LYSSNAR PÅ: Justin Bieber , Jesse McCartney m.m är typ allätare
LEKER MED: Mina kompisar, självklart! 
TITTAR PÅ: Tvprogram
LÄSER: Mina vänners bloggar, ingen bok just nu.
SKRATTAR ÅT: Massa olika
ÄTER: Mat ?!
VILL: Att våren ska börja blomma & träden börja knoppa
ÄR: Dunder
HAR: Dålig syn på ett öga
GILLAR: Mina ben. yeah
OGILLAR: Personer som ljuger kan fara åt helvete!
OVANOR: Är rökare, biter på naglarna & har komplex över min mage
SKOSTORLEK: Det beror ganska mkt men jag har mellan 38-40 beror helt på skorna som jag köper. Stövlar, klack, ballerina eller vanliga tygskor.
BLYERTS ELLER BLÄCK: Blyerts!
ANTAL NYCKLAR PÅ NYCKELKNIPPAN: 3 av samma nyckel, haha.
ÅRET 2011: Slutar jag på uvengymnasiet och börjar ettan på en riktig skola. Åker utomlands med mina underbara vänner Findus & Lejon. Åker till Norge med pappa & älsklingen. Börjar läsa på körkortet.
FAVORITPLAGG: Olika, sommar plagg: korta jeans shorts. På hösten: Snygg skinjacka med ett par läckra leggins. På vintern: Goose jackan. På våren: Skinjackan & lite nya vårkläder som handlas in.
HÖGER- ELLER VÄNSTERHÄNT: Höger.  
PINSAMMASTE MINNE: Finns väldigt många som är pinsamma. Så jag orkar inte välja ut något pinsamt minne, haha fråga ist så kanske jag kan säga det privat till er.
För dom är ju som sagt var pinsamma & blir skämmigare om man skriva dom här.

ROLIGASTE MINNE: Tror när jag åkte till Norge med pappa och Toni , elr när jag va på grönan med klassen i åttan och nian, ififi dunder det va.
KÄR I: Min världens underbaraste bästaste finaste älskade älsklings pojke Toni Classon Kalliomäki, hihi. Även kallad min blivande man. Älskar dig !
SER FRAM EMOT: Norge med pappa & toni, sen spaninen med findus och lejon!
FANTISERAR OM: Flytta till USA med Toni, åka jorden runt med några vänner & gå på havsbotten som pappa har gjort och även bada med delfinerna som han har gjort också. Orättvist !

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Tjah !

Fin blogg, hur mår du ? ;d

Kram.. ;dd

2011-03-24 @ 19:03:59
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Erica

Heej :)Asså seppte har jag fått från månaden jag fyller år i alltså september. Men mina kompisar kallar mig inte seppte förutom nåra som läser bloggen :)tack för frågan :D kram!

2011-03-24 @ 19:32:58
URL: http://seppte.blogg.se/
Postat av: Alva

Snygg blogg. :)

2011-03-24 @ 19:57:20
URL: http://alvalandberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag hittade bloggen febbs som tog det från februari.

O så blev det september :) kram!

2011-03-24 @ 19:57:22
URL: http://seppte.blogg.se/
Postat av: michelle

fin blogg!

2011-03-24 @ 21:44:47
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0