Dikt by; Sofie "Tiden läker inte allas sår"

Tiden sägs läka ens sår, men kärleken sen förr har lämnat för djupa sår.
Tankarna i mitt huvud dom bara snurrar och yr, jag lyckas inte få kontrollen,
jag lyckas inte få dom i styr.

Vänner kommer och vänner består men dom som sviker dom har bara lämnat en
massa stora sår. Tiden kan inte läka såren i mitt hjärta,
det kommer alltså va blödande och full utav smärta!

När kommer tiden va inne då jag kan få lätta på mitt tunga sinne ? Jag önskar bara smärtan
kunde förbli ett ont minne..

Kommentarer
Postat av: Dolly

Sv; Hejsan, jo de är bra! Aa rätt så bra. :)



Själv då? :)

2011-03-15 @ 17:32:52
URL: http://barbiedollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0