DAGS ATT KRYPA NER I SÄNGEN

Som sagt nu måste jag faktiskt lägga mig för andra har ju inte lika
tur att ha lov denna vecka, men det har ju Toni så han får sova iaf
medans jag krigar i skolan.

Imorgon elr ah senare idag så kommer jag ta en fika med Lundin på
stan i väntan på att pappa slutar jobbet.

Juste och jag kommer inte kunna uppdatera ifrån skolan heller dom
två nu kommande veckorna så ni vet det för skolan kommer stänga
ner mitt konto som jag har fått alltså av skolan för massa grejer som
har hänt men det gör väll inget :) ?
Jag uppdaterar er iaf när jag kommer hem och om jag har en stor
tur kanske jag kan få sno Findus konto och skriva om det är kris,
men jag tror ni överlever eller hur :D ?

Nääh dags att sova, natt på er!



Btw; veckansblogg inlägget här nedan, delta vettja! :)
|
|
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0