Bildbomb ifrån idag, underbar't

Jag kom precis hem med älsklingen som sitter just nu och masserar min öma och onda nacke, fan vad jag älskar honom alltså gör verkligen allt jag ber om. Love you :)
Lämnade först av Carro vid sin buss sen väntade vi på Sebbes och Findus buss tills en kom sen drog vi till våran så nu sitter vi här och jag tänkte ge er en bildbomb ifrån idag.
Jag fick dessutom ÄNTLIGEN en pussbild på findus och sebbe ;) så det kommer ni få se.














Nu ska jag och älsklingen värma oss med en liten dusch sen ska vi kolla på svaleskär på datorn. Sista avsnitten :) jag tyckte det va as spännande förut så vi får se hur spännande det är nu.

Vi hörs senare, puss älskar er.

Kommentarer
Postat av: Lars Ulwencreutz

Nå, vad tyckte ni om sista avsnittet? TRIST att det tydligen inte ska bli någon fortsättning tycker jag...

2011-03-28 @ 00:58:58
Postat av: Lars Ulwencreutz

Nu först noterade jag att det bara står "Sofie Ulwencreutz" i loggan på sidan! Men signaturen på inläggen säger "Sofie Schilcher". Lite inkonsekvent =)

2011-03-28 @ 01:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0