4 mars - hemma kväll to day

Godmorgon bloggen
Nu sitter ja hära och Toni berättar sin helt otroliga dröm. Jag kan inte låta
bli att skratta för den handlar om allting och ingenting.. Men han hann aldrig drömma
klart för jag råkade knäa honom mellan benen i sömnen men jag sa tydligen förlåt ?!
Minns inte :( ..

Iaf vi ska snart iväg till affären med pappa innan han åker och jobbar
sen ska vi antagligen göra mat när vi kommer hem sen blir det mysa i soffan med
massa gott som vi ska köpa idag :)

Vad ska ni hitta på idag ?



NI FÅR INTE GLÖMMA MIN VECKANSBLOGG, DRAR UT VINNARNA IDAG!


Jag hoppas ni inte glömmer bort att anmäla er.
Ni hittar inlägget
HÄÄÄÄR ! Kom igen nu va inte fegisar :D

Kommentarer
Postat av: lejon

sv joo förmodligen, men nått sånt hette det i alla fall :p kommer vara super nära till min skola jag ska börja i nu.

2011-03-04 @ 15:18:30
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0