2 cool 4 school

Godmorgon på er. Älsklingen drog ungefär vid 06:50 för att hinna med fem över bussen för att ta samma tåg som Lejon & Tim till skolan i Sthlm ;).
Jag hoppade upp 10 minuter senare och gick ner käkade frukost, fixade mig , packade saker som jag ska ha med hem till pappa & jag bäddade sängen, hann till och med det nu på morgonkvisten.
Känns lite skönt faktiskt så är den bäddad och fin när jag kommer tillbaka om en vecka :)

Jag tror jag kommer få tillbaka mitt konto idag till skoldatorerna så
jag lägger in ett inlägg då isf om jag får logga in på datorn.

Puss på er , more update later.


btw: idag ska jag fotografera lite granna, jag lånar med mig min brorsas kamera.
snäll syster jag är visst ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0