11 Mars - Enköping

Nu alldeles straxt ska jag gå ner till Maxi och kolla om man kan köpa bussbiljetter där nere till lantisbussarna för idag ska jag till enköping och umgås med Angelica, hennes syster och deras vänner :) de ska bli ganska trevligt. Vi kommer sitta och dricka lite granna och prata.
Mera om kvällen vet jag inte än sådära så vi får väll se och jag kanske kan låna
dator och skriva ett inlägg dära och får se om det blir bilder det vet jag inte ;)
 annars hörs vi imorgon elr ngt.

Ha en bra fredag.
Puss :)



Marcia angelica syster och Angelica :) en söt bild på dom.

Kommentarer
Postat av: DANIELLA - photography & design

sv: ledsen för jätte sent svar!

Oj, tack så jätte mycket, det värmer verkligen :)



Gillar din design btw! :)

2011-03-11 @ 19:10:00
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Tack du, ja det är det! Kram

2011-03-11 @ 19:19:03
URL: http://thisisrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0