Lite kort fattat om dagen. Bilder ifrån dag och ifrån studenten kommer komma snarast..

Tjenare bloggen och sorry för dålig uppdatering idag men när jag vaknade med killarna på varsin sida om mig så duchade jag direkt sen fick jag göra mat o sen drog vi till stan o mötte findus så jag hann aldrig skriva.
Men när vi kom in till stan bestämde vi oss för att köpa sallad på cupido , iaf jag och findus men sen va killarna tvugna och dra för dom käkade nötter :( dumma idioter... Tråkigt att dom va tvugna att åka men jag träffar dom imorgon ändå, så jag är nöjd.
När dom drog så va vi bara på stan o lodade runt sen träffade vi folk va med dom och nu sitter vi här hemma och jag har gjort mat åt oss & jag har badat i badtunnan, fett skönt fast det bara va jummet sen sist dom badade sen hoppas jag in i duschen...
Just nu väntar vi på min farsa som ska komma och lämna filmer och en mobil laddare till mig. så när han kommer så kommer vi sätta igång en skräckis och dricka coola samt käka i oss chips som robban och helena köpt åt oss eller ah typ haha ;) snälla dom är!
Nu ska jag börja avrunda men jag ska försöka slänga in ett inlägg imorgon innan jag åker till grönalund också så får ni lite uppdatering om morgondagen hur den kommer se ut.
hare goodie, love to you all.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0