Jag börjar bli ganska trött på det hära.. Varför inte bara släppa det okej ? Det är mera av privat sak faktiskt så sluta fråga.. Så här kommer svar på tal för SISTA gången till dig anonym

FRÅGA;

Eftersom att du inte berätta något om eran situation, betyder det då att det var ditt fel att ni började bråka eller har du något att dölja?

Å du snackar skit om allt och alla ju? Så varför skulle du inte snacka skit om henne? 0.o

SVAR ;

Nej jag berättade ingenting öppet i bloggen för att eftersom att jag ser det som förflutet och ja det va i stortsett mitt fel kan man säga , hon tröttnade ? Hennes val, och nu står vi på olika håll
men jag har inte snackat skit eller startat något ryckte om henne i Uppsala så det vet jag inte varför du eller hon eller vem det nu än är som sagt det.

Snackar skit om alla ?
Vilka snackar jag skit om .. Jag snackar om dom jag verkligen inte gillar men vem gör inte det ? Som om du vem du nu än är är oskyldig till att snacka om folk som du inte gillar?
Lejon och jag är inte vänner längre men det innebär inte att hatar henne eller vill springa till varenda människa hon känner och jag känner och snacka , ellerhur ?

Så nu är detta det sista svar på tal jag kommer ge till dig anonym oavsett hur mkt du skriver och frågar för jag orkar inte. Jag har som sagt var lagt det dära bakom mig och det borde du också göra och alla andra som undrar. Varför haka upp sig på det dära ?
Vi är inte vänner, PUNKT! Inge mera med det.

Anonym om Inte trött men jag är en aning irriterad just nu...:


 

IRRITATION!
lär dig stava för helvete...

Svar;
Förlåt då att jag inte viste hur det stavades >_> men alla har stavfel/slarvfel ibland serrö och jag hade det på irritation. frågade till och med toni men han viste inte heller så jag chansade, men vad gör det. du/ni läsare förstår ändå vad jag menade med inlägget, det är ju bra !

Kommentarer
Postat av: juliaericson

Jag skyller ingenting på dig Sofie.



men OM någon kommer till dig och snackar om Lejon, va en bra person och säg ifrån istället för att bara stå där och lyssna! Då gör du Lejon en tjänst även fast ni inte är vänner.



Om du inte har gjort något, ta inte åt dig?

2011-06-21 @ 17:51:14
URL: http://radiosignal.blogg.se/
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

men gud vilka kommentarer! ;o kan dom inte låta dig vara? och om dom kommenterade med anonymt så är det otroligt fegt att inte stå för vad man tycker :D tycker jag iaf^^ bry dig inte om dem!

2011-06-21 @ 18:00:58
URL: http://onlyangelica.blogg.se/
Postat av: juliaericson

Nu blir det väl ändå lite dubbelmoral miss sofie? tänk lite, vilka umgås lejon med i uppsala? vad jag har fått veta så har du tydligen snackat massa skit till dom? Snälla, ta dig själv i kragen och bara sluta upp med det. En dag kanske du råkar illa ut just för att du gör något som du vet inte är schysst.



sv; antingen kollar du det bara på google? eller så skiter du i dom bara och tar bort dom? måste ju vara någon person som du känner eftersom den frågar så mycket.

2011-06-21 @ 19:27:47
URL: http://radiosignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0