Hemma igen efter en vecka, ganska skönt men ändå så saknar jag killarna och deras landställe. Men nu blir det uppdateringar igen!

jaa som rubriken lyder så är jag tillbaka och jag tänkte börja med att skriva vad jag gjort under en veckas tid så jag kan varna redan nu att detta kan bli ett långt inlägg :)
Bilder och filmer ifrån dagarna kommer komma senare, jag har några bilder kvar på kameran som ja ska ladda upp nu på datorn som ni får i ett annat inlägg som jag ska göra tidsinställt.


Torsdag ;
 Jag gjorde inte så mkt , pappa körde dit mig sen så packade vi bara upp och hjälpte till ute i trädgårnden sen gick till bryggan och tog lite kort,

Fredag ;
Midsommarafton började med lunchen vid tolv tiden sen så vid tre gick alla ner till ängen där alla som bor på området samlas och så skulle man dansa kring stången, va med på fem kampen (paddlarvägen, roddarvägen & segarvägen) , jag och ted va med och tävlade för paddlarvägen för killarna vågade inte va med dom va rädda att skämma ut sig eller någonting.
Sen va det bara hem och tare lugnt med en god middag & mycket prat och mys,
sen badade några i  familjen bastu men inte vi tre, vi orkade inte det.

Lördag ;
 Under dagen gjorde vi inte så värst mycket utan jag låg och solade lite granna sen spelade vi lite kort sen senare på kvällen i tid till solnedgången gick vi till udden och grillade lite där satt och drack en öl eller två som jag hade med mig hemifrån sen gick vi och såg på en film sen somnade vi
gansak så direkt efter filmen, klockan va ju ändå efter ett tiden.

Söndag ;
Tim åkte hem för att hämta sin flickvän men hon va tvungen att sova hemma så han fick sova ensam i sthlm stackarn men toni och jag gick ut till bastuberget där på kvällskvisten och fotograferade lite granna och så filmade jag världens äckligaste spindel som ni kommer få se en video på senare när den väl kommer upp, usch den va verkligen äcklig.
Men fina bilder blev det iaf ifrån den dagen, både på toni och på oss båda två tillsammans.

Måndag ;
Då kom Tim och Isabella tillbaka och det vart inte så speciellt mkt utan vi gick ut till bastuberget och fotograferade och då va dom mina modeller så jag har tagit deras första puss bilder.
Och dom bilderna kommer faktiskt komma upp i ett annat inlägg.
Sen gick vi bara till tonis och min stuga på deras tomt och kollade på en film sen somnade vi.

Tisdag ;
Vi bestämde oss för att bada och sola för det va super varmt ute och det vart så, så vi låg där ifrån halv två till fyra tiden någon gång, riktigt härligt va det. Fast vi hade lite brottning på bryggan och toni och tim knuffade ner mig men jag kom inte upp så jag fick låna en båt's stege lite pinsamt eftersom ägarna till bådet satt där i och fikade med några kompisar, hehe..
Sen va det solnedgången igen fast ensam med toni så det vart kolla på den och små prata lite granna, så underbart det va att bara sitta där och ta det lugnt och ta lite kort.

Onsdag ;
Igår gjorde vi inget förutom samma sak som vi gjorde på tisdagen, solade badade sen drog vi upp och spelade kanaste, toni ted tim o jag och sen så va det mer eller mindre middag och sen kollade alla på en film som heter poseidon som gick på 6an, handlar om en båt som hamnar upp o ner typ, ladda ner den så får ni se den själva, jag kan rekomendera den faktiskt. Den va grym ! :)
Sen blev det sova,

Torsdag/Idag ;
Vaknade jag tolv packade mina saker som jag hade glömt lagt ner i väskan, hjälpte till med lunchen och sen så bar det av till enköping med toni och ted.
När vi väl va i enköping så mötte jag upp angelica som hade jordgubbar med sig och så satt vi på bussen och snackade med varandra så nu har hon och jag planerat rullsand tillsammans med henne o hennes kille jakob samt jag och toni, ska bli super mysigt. Men vi vet inte när än så det ska bestämmas också,
Sen har jag snackat lite med findus och så våra planer verkar hålla och ska fullbordas om två veckor troligen :) så det ska bli en spännande upplevelse också.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

Rörigt det där:P Å vad kul vart ligger landstället?:D

2011-06-30 @ 18:32:48
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: CAROLINE

Hej va fin blogg du har! :)

2011-06-30 @ 19:32:02
URL: http://theonlytrue.blogg.se/
Postat av: Isabelle Palmgren

Vad mysigt med solnedgång!

2011-06-30 @ 19:48:53
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: lydia

vad roligt du verkar ha haft det! :) har också sett filmen poseidon, den är riktigt bra faktiskt :) kram!

2011-07-01 @ 21:50:21
URL: http://lyydiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0