Förlåt för dålig uppdatering

Godmogon eller ngt på er.
Förlåt att jag inte skrivit så mkt men internet va dött igår för åskan gick
knappt 1 kilometer igår så vi stängde av det men sen vägrade det starta..
Men iaf igår hände inte mkt jag städade och sen handlade vi mat bara
och idag ska inte heller så mkt hända, städa lite mera och sen försök på
att sola om den inte försvinner..

Men jag måste tyvärr lämna ifrån mig datorn till Toni som ska ha den
till ngt jävla spel som han spelar med din bror och deras två polare
som enligt han kan bli den bästa klanen i världen ? *ehm orka..*

Hörs senare, nu ska jag göra mat sen fota lite granna och ta en dusch.




Dom dära invarderade mitt rum under natten.. Fick en i örat :( kliar nu ..

Kommentarer
Postat av: S S A N N A A L I C I A

Sv; Hej, jag redigerar mina bilder i photoshop cs2 ^^

kram

2011-06-13 @ 14:37:45
URL: http://ssannaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0