Ett gått skratt förlänger livet. Mera blondinskämt!

Varför har blondiner trosor?
För att hålla vristerna varma

Varför finns det aldrig is i en blondins kök?
För hon har inte respetet

Varför säger inte blondinen någonting medan hon har sex?
För hennes mamma har sagt att hon inte ska pra med munnen full

Varför vattnade blondinen flaggstången?
För att hon trodde att knoppen skulle slå ut

Hur vet du att en lesbisk blondin suttit vid din dator?
Det är läppstift på musen

Vad är det för skillnad på en strykbräda och en blondin?
På en strykbräda kan man fälla ihop benen

Varför öppnade blondinen glasdörren?
För att se vad som finns på andra sidan

Vad är det för likhet mellan en blondin och en tv?
Båda är lika lätta att sätta på

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
Man vänder stolen upp och ner

-

Där har ni några blondinskämt att skratta åt ;)
själv har jag väldigt kul åt dom här hemma!
Men det känns lite som jag dissar mig själv fan
men vad ska man säga liksom?
Blondinskämt finns det gått om men inga brunettskämt
vad jag sett så vi blondiner är väll korkade MEN
underskatta inte oss, vi kan va sluga ;) de ni!

Btw; någon som vet vart man kan hitta brunettskämt ?
säg gärna till så kan det komma ett inlägg med såna
skämt också så blir det lite rättvist.

Kommentarer
Postat av: MAlin

Vilken tur! Vad ska du hitta på ikväll då= ; D



Kram

2011-06-08 @ 18:23:10
URL: http://malinbkarlsson.blogg.se/
Postat av: emelieeriksson

jag lägger dej under länkar så jag tittar in på din varje dag haha annars kommer jag glömma ;)

2011-06-08 @ 18:40:49
URL: http://emelieeriikkssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0