Låååång natt kan bli ett äventyr i sin egen stan

Nu är man ju lagom mör i kroppen :o
Jag fick ett tokryck igår utöver att jag ville cykla så jag smsade erika som bor
rätt så nära mig och bad henne möta mig vid ica väst så det gjorde hon
sen fick vi idéen att vi skulle cykla till findus men då skulle
hon hem till en killkompis vid lyssnarängen så vad gjorde vi ? Jo vi cyklade
hem till erika käkade saft och bullar sen tog vi bussen ner på stan
och bytte till lyssnarängen.
Findus och Filip mötte oss och så drog vi ner med chips , coola och filips gitarr
och spelade lite granna , det va fan mysigt som fan !
Sen kom filips kompisar och en som heter daniel fick flipp o ville bada och
filip sa "ni får 50kr var om ni badar nu" men ingen av oss hade badkläder
men vafan gör man om man har ont om pengar för stunden ? Jo man tjänar pengar såklart,
så efter lite övertalan så hoppade jag i med string och bh DET VA KALLT kan jag säga er
faktiskt ! men jag tjänade mina pengar i MYNT -.-
Sen tog vi bussen därifrån 05.53 och åkte hem till findus där det vart kaffe och "frukost"
sen la vi oss i soffan och kollade film. Somnade vi tror ni ?
Såklart vi gjorde, men skulle bara sova en timme först men det blev
till halv tre, oops. 
Så vi ska dricka upp vårat kaffe , ta med oss det vi behöver
sen ska vi ner på stan för att ta bussen till eriksberg hämta 
min cykel sen cykla hem till mig och  typ fixa lite granna jag ska duscha och
göra rent på mitt skrivbord så dom kan slänga det och sätta upp det nya 
som jag har fått för inte så länge sen. 

Men nu måste jag avrunda så vi höres senare, kramish ;)  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0