Just about me

Steg 1
Namn: Sofie Schilcher
Födelseplats: Uppsala akademiska BB
Bor: Där jag hamnar (Uppsala)
Ögonfärg: ändras efter vädret 
Hårfärg: svart under hår & blont över hår
Skostorlek: 38-39
Civilstatus: förlovad
Höger eller vänsterhänt: höger

STEG 2
Skor som du bar idag: ballerina
Dina svagheter: min rygg
Rädsla: att bli lämnad av dom jag älskar



STEG 3
Första tanke när du vaknar
: få somna om igen
När somnar du: när jag är trött

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca cola
McDonalds eller Frasses: donken
Vans eller Converse: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton Ice tea
Choklad eller vaniljglass: båda

 

STEG 5
Svär du?: ganska ofta typ
Sjunger du?: ja
Duschar du varje dag? oftast
Gillar du skolan?: inte direkt
Har du bra självförtroende?: jaa det har jag, jag har en fin insida enligt mig själv, jag har ändrat på mig tack vare misstag så jag har blivit en mycket bättre person än vad jag va förut, sen skiter jag i vad andra tycker om mig för det får dom själv välja
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja det gör jag! Jag älskar mina föräldrar, utan dom skulle jag inte finnas idag. MAMMA OCH PAPPA i mitt hjärta 4-ever


STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol: Ja
Rökt?: Ja
Shoppat: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Ja
Ätit sushi?: Äter inte det
Stått på scen? Nej
Skejtat: Kan inte 
Bakat?: Nej
Stulit : Nej
Rakat dig?: Klart
Kysst någon?: Ja klart
Kramat någon?: Ja
Haft sex?: Ja

 


STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Jaa
Varit full?: Ja
Blivit kallad hora? Länge sen faktiskt men ja
Blivit nerslagen? Ner sparkad
Busringt någon?: Jaa
Gjort något som du ångrade? Många saker
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ah men nu har jag G i allt
Kastat en sten på nån ruta?: Ah

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Anastacia

Hur vill du dö? Som den lyckligaste tjejen som levt livet
Vad vill du bli när du blir gammal? Ihågkommen & va ett bra minne för folk



STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? 6
Antal CD-skivor du äger? ingen aning
Antal piercings?: 8 hål i öronen
en i tungan
en i öpverläppen
en i underläppen 
Antal tatueringar?:  Väntar tills jag fyller 18
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 7 ggr tror jag



STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Det är sommarlov just nu och jag ska på roadtrip med världens finaste tjejer och två killkompisar. 
Åka på sverige resa med älsklingen och pappa. 
Festa galet och leva livet.
Sen får vi se vad sommaren har att bjuda på mer. 
Vad ska du göra i vinter?: Men vem längtar till vinter ?
När tar du studenten?: 2014 tror jag.. ^^
Vad gör du efter gymnasiet?  antagligen går direkt ut i arbete 
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ja, troligtsvis
Vad händer till helgen? det är helg nu och sommarlov så jag kommer nog vara med findus troligen.
Vad vill du helst göra just nu? träffa älskling, supa eller duscha

 



STEG 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?
ögonen , håret & kroppsbyggnaden och såklart personligheten på grabben för det är det viktigaste
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: jag har ingen aning 

Vem är den perversaste person du känner? kusin sanna såklart =) våran humor är klockren
Hur många gånger har du varit utomlands? typ norge om det räknas så typ 2 haha
Vilket land är bäst? Ingen aning faktiskt, har inte vart i så många länder förutom sverige norge och finland, så har ingen aning :o


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 03:21:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0