Ingen är värd att såras på sättet som du sårar dom runt omkring dig , inte konstigt att folk lämnar dig som pärlor ifrån ett trasigt halsband. Snart kommer du stå där ensam på vägen i regnet utan någon, så tänk efter M !

Du har sårat mig väldigt länge och många gånger
under loppet av 3 år.
Så fort man säger något som du tkr är fel i dina öron så är man idiot?
Seriöst, tänk efter.
Du kommer stå där ensam lämnad och se dina
gamla vänner med varandra eller med nya
och så mycket bättre än dig själv.
Så jag vill inte ha
någonting med dig att göra längre, så försvinn.
Ditt nummer är raderat , så radera mitt..
M

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A O G R E N

Fin blogg! :)

Jag har precis lagt in en video på min blogg när jag och min kusin sjunger, säg gärna vad du tycker!

kram

2011-07-04 @ 14:00:46
URL: http://matildaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0