TRÖTT & SLITEN CHEY

Kom precis hem ifrån träningen och fyfan va skönt det va att va på planen igen med klubba och boll. Jag ska verkligen börja igen & jag kände mig så mkt bättre ute på planen också.

Hur som helst så halkade jag precis när jag går utanfrö halldörren och slår i rumpan så nu har jag ont i den också "/ synd om mig idag förstår ni. För på träningen så sköt en tjej på mig (hon skjuter typ hårdast tror jag) och hon heter Sofia så jag har ett rött stort märke på min höft. Mkt vackert (y)

Fast iaf. Jag tog precis en bild på snygga mig som jag tänkte lägga upp ^^



Ser ni hur röd i ansiktet jag är eller ? + vackert med min svullnade underläpp (y)

Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

Har ca 100 unika varje dag så ja. :)

2011-01-11 @ 22:00:19
URL: http://naww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0