STORVRETA - SIRIUS

Tänkte börja med att säga ursäkta för att jag inte skrivit på hela dagen men jag har inte haft tid precis.
Vi vaknade vid tolv och då fixade vi oss och sen drog vi till Fyrishov och stod i kö där och väntade på att dom skulle öppna. Dom öppnade tre och vi betalade och satte oss på våra platser & vi hade fått helt kassa platser, fine man såg bra och sådära men vi satt omringade av Sirius spelare -.- det va lite fail tycker jag !
Men jag hade roligt under matchen iaf och den slutade 7-4 till storvreta. Mkt bra gubbar.

När vi kom hem så satte vi oss och såg på en ny serie som börjat på barnkanalen som heter Svaleskär den verkar as bra jag har sett dom två avsnitten som visats nu iaf. Efter det va det mat sen hoppade vi in i duschen för vi frös fortfarnade & nu sitter jag här och pratar¨med mamma och har en katt som far framför mig och leker med min penna som jag ska använda nu när jag ska göra klart lite engelska uppgifter som jag inte gjort och missade förra terminen. Nu ska jag vidare & kolla fb m.m och sen ska jag ner och fixa lite granna.
Hörs senare ikv , jag lovar att uppdatera mera då.

BILDERNA SOM TOGS IDAG;


älskling & jag i kön till matchen, jag typ pratar med älskling men det ser mera ut som jag bitchblickar honom, förlåt hjärtat ! HEHE

Busig jag och suddig älskling. & dom som står där framför oss dom satt även brevid mig toni och angelica och ena killen snackade med angelica m.m (han hejade på sirius) drf va de extra roligt att skrika att sirius skulle få utvninsng m.m , jag älskar att skrika:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0