SMULAN (NYA T ILLSKOTTET I FAMILJEN)

Tjena hoppsan lillebror ! *skämt och sido sådära*

Nu är det såhära med att jag inte orkar säga allt jag gjort idag förutom vaknade lekte med busungen våran tog kort på henne & sen somnade hon i mitt knä medans jag såg på tv och där låg hon i 1½ timme *suck* hade ont i ryggen efter det men när hon vaknade fick hon för sig att hon skulle leka apa och klättra i julgranen hela tiden då kom mamma med vattensprutan och ba : fy dig smulan då gömde hon sig bakom min rygg och lekte rövare med min hand ist. Hon är så söt ! Filmade aldrig henne idag men tog som sagt var kort som jag kommer ge er så ni får se henne !


(denna bild har jag inte tagit. utan det har min syssling som skickade den till mamma)

BILDERNA SOM TOGS IGÅR ;
 
 



BILDERNA SOM TOGS IDAG;



(mamma klappade henne medans hon sov på min mage och så vänder hon sig helt plötsligt om i mammas hand och ligger kvar sådära haha)

(sen valde vi att ligga sådära i 30 minuter)





& idag när pappa hämtade oss så tankade vi och jag köpte isglass ;$och en burn dricka mymms.
När toni och jag kom hem så spelade vi spel och pappa kom sen efter ett tag och körde yatzy och skipbo tillsammans med oss sen fortsatte jag och älsklingen ända tills nu. Så nu är de tänkt att vi ska lägga oss i sängen och se eclipse (rawr jacob)... Godnatt folket imorgon hörs vi !

Kommentarer
Postat av: Lejon

Du är också en av de som gillar jacob mer än edward ser jag. jacobs kropp i tvåan alltså, JAMMII!! Hur som helst. Hoppas du klappade missen från mig idag :D <3 världens sötaste seriöst! <3

2011-01-04 @ 01:42:52
URL: http://simpleeheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0