SÅ HIMLA INNEBANDYSUGEN

Aah som det står i rubriken. Jag är typ sjukt sugen på att avsluta min pause ifrån innebandyn nu och börja spela igen! Och det tänker jag med. klubban ska fram och bäggen med och sen kör vi & jag ska va med så många träningar jag kan så jag kan få gå på matcherna =)

usch vad jag längtat efter det!



Gamla laget , sista cupen innan laget la ner :( & jag saknar er tjejer..
Nu är det U-laget som gäller & damlaget...

nu ska jag ner och kolla på killarnas match (: , den börjar om 40 minuter & sen ska jag troligen åka hem eller ah jag ska åka hem & sen ska jag möta Emma hemma hos mig och va med henne ett tag sen antagligen sova eller busa med lilla Smulan ! Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0