PLUGG , PACKA & SOVA !

Jag har precis gjort klart dom sidorna i min engelska som jag hade fått i uppgift att göra under helgen och så gjorde jag en sida exkrta också för att göra min lärare lite stolt över mig *smilie* & jag tränade även på mina engelska glosor, lite granna. Älsklingen satt i sängen och pluggade samtidigt som mig men han kollade mera på tv än vad han pluggade så jag tror han får IG imorgon på sitt omprov, snäll flickvän jag är visst? :)

Nu ska jag packa ner mina kläder i min väska, gå ner och dricka ngt sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite granna medans älsklingen ser klart på tvprogrammet eller aa filmen han ser på kanal 4.

Godnatt & hörs imorgon i skolan !

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hejhej det är bra tack, hur är det själv ? :)

skit snygg blogg btw !

2011-01-17 @ 05:56:22
URL: http://feliciabauer.blogg.se/
Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

- Vilken härlig blogg!

Allt bra med dig idag ? :)

2011-01-17 @ 11:43:44
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0