PIERCING 3 & 4 ;$

Jag kom hem för 30 minuter sen ungefär och det första man får lov att göra är att leta kattunge. Smulan hade gömt dig för att Urban dammsög vardagsrummet. Sötnosen vart rädd!
Hon skrämde oss alla men mamma va mest orolig. Förstår henne.

Hur som helst så är jag ju som sagt var ny piercad & jag tog i läppen iaf som sagt. Vart gansak så bra men jag är svullen som fan. Hann ta en ganska bra bild på min mun innan det svullnade till sig mera. Men jag ger er en bild på min navel piercing imrogon, jag har på en lapp över nu med sprit på så den tar bort bakterierna.

MIN LÄPP PIERCING (DEN NEDRE) ;




bild tagen nyss, man ser lite granna av min piercing. Men nu är jag svullen som fan..

Kommentarer
Postat av: Adna

Visst..fixar inlägget nu ! :)

2011-01-10 @ 20:47:06
URL: http://aadnas.blogg.se/
Postat av: Moa Eklund

Sv: Jag har typ ingenting och skriva om, har ingen fantasi helt enkelt "/

2011-01-10 @ 21:05:09
URL: http://mooaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0