NU BÖRJAR JAG BLOGGA IGEN ...

Jag kan ju erkänna att jag saknar bloggen som fan så nu är jag tillbaka igen & min kväll är ur tråkig så jag typ dör snart av trisstess men min brorsa har gjort as god kladdkaka så jag sitter o mumsar i mig det just nu och dricker en energy dricka. Mymms !

jag tänkte svara på dom få frågorna jag fått också. Sen ska jag lägga in en hiss & diss.
Då kommer säkert er fråga,
ska allting va i samma inlägg ? Ja, det kommer det vara..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FRÅGORNA & SVAREN IFRÅN MINI FRÅGESTUNDEN UNDER VECKAN SOM VART; 

Postat av: Liza

1. Är det äkta silverring du fick av din pojkvän?
2. Fråga din pojkvän din pappa om sin hand innan han fria?
3. Vart var ni när han fria?
4.Skulle inte du vilja vänta lite mer?..
5. Planerar ni på gifta er snart?

SVAR;

1. Nej det är en guldring som jag fick
2. Han frågade inte men vi har som sagt snackat om att om vi gifter oss ska vi ta min pappas efternamn "Ulwencreutz" pågrund av att jag ska föra det efternamnet vidare.
3. Toni friade hemma hos mig. I mitt rum !
4. Vi har ju vart tillsammans i 13 månader och det är ganska länge och vi tror vi kommer hålla flera år till så jag tycker det va mera på tiden att vi bevisar våran kärlek på mera sett igenom att jag bär en ring på mitt finger som bevisar att jag är hans och ingen annans flickvän.
5. Vi är bara 16, jag vill ta utbildning, skaffa jobb och skaffa hus/lägenhet innan jag gifter mig.
Men jag hoppas det är Toni som blir min man och som blir far till mina barn. 

Postat av: frida

varför e du så söt? :$

SVAR;

Jag har ingen aning, född söt kanske ?
Själv tkr jag inte att jag är speciellt söt. Inte alltid iaf!

Postat av: saga husberg

När ska vi träffas baby?
Vad är din favoritfärg?
vem är din bästa vän?

SVAR;

1. Jag har ingen aning om när. Du petar ju oftast ?
2. Min favorit färg ? hmm jag har ingen aning, svart och blå kanske.
3. Min bästavän, alltså jag vet faktiskt inte. Jag tvivlar på vem som är min bästavän egentligen men jag skulle tippa på att jag ser
Lejon & Tim som mina bästavänner sen kommer Findus där efter på en tät plats. Fast egentligen har jag mera bara bra vänner ingen som jag kan kalla min bästavän... inte längre... inte än..
men älskar dom tre jag nämnde :) dom är mina närmaste vänner, enligt mig ! 

Postat av: felicia

hur kan du alltid vara så fin sminkad ?
varför är du så fin ?
favorit färg ?
längtar efter dej , pussar <3

SVAR;

1. Alltid så fin sminkad ? Gumman då, jag är inte alltid fin sminkad.
Ofta utan smink men när jag sminkar mig så sminkar jag mig inte så speciellt..
Bara vanligt !
2. Konstiga frågor du ställer hjärtat, men jag vet inte. Född så kanske ?
3. som sagt svart eller blå. kanske båda!
Jag längtar efter dig med sötnos, ses snart. 

Postat av: Emmiu

vart bor du?
har du pojkvän?
isåfall, hur länge har ni varit tillsammans?
ålder?

SVAR;

1. Jag bor i Uppsala (stenhagen) med mamma och i Björklinge (utanför uppsala) med min pappa.
Sen har jag ett tredje hem också där jag alltid kan känna mig som hemma och det är hemma hos en barndomsvän som heter Angelica. Där kan jag va när jag vill, älskar henne.
2. Jag har pojkvän!
3.
13 månader & 1 vecka idag.
4. Om du menar mig så är jag 16 , och jag fyller snart 17. Toni är 16 han med! 

Postat av: i s a b e l l a

Hur många besökare har du om dagen , ungefär ? :)

SVAR;

Just nu har jag väldigt några med tanke på att jag tog min paus i en vecka.
Men på ett ungefär som jag hade förut va mellan 60-150 unika besökare.

Postat av: Vicks

Vad lyssnar du på för musik? Har du ett bra tips till en novell som jag kan skriva? Kram <3

SVAR;

Jag lyssnar på allting. Alltså alltfrån depp till hiphop eller vad man ska säga.
jag är all ätare när det gäller musik om man säger så. Fast inte skrikrock eller vad
man ska kalla den musikstilen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det dära va frågorna och svaren! Nu sitter jag och gör ingenting, eller snackar med Mathias på msn om nästa helg men vet fortfarande inte hur det kommer se ut.
Min fredag har vart värdelös helt och hållet, va ute ett kort tag med Emma och när vi står i trappen så möter vi Arne fett länge sen, han och han två mindre bröder chris och joush och sen deras kompis. Jag följde med dom till Maxi och frida va med sen drog jag bara hem, kände för att städa rummet och det har jag gjort så nu är sängen renbäddad och har doftljus i alla mina ljuslycktor så luktar ganska så gott i mitt rum.
Smulan ligger i min säng efter en trött liten lekstund med mina fötter som hon ska mörda hela tiden när jag sitter vid datorn. Mamma är och jobbar och urban med så är hemma ensam med min broder. Fast jag tror mamma ska komma hem snart , hon slutade för en timme sen om hon jobbar sitt 50% pass fortfarande..

iaf fan vad jag snackar just nu men har saknat att skriva lite och med tanke på det så ska jag sätta mig ner och skriva en text tänkte jag i mitt skriv block där jag skrivit ner alla mina tankar och allting.. Mycket depp och kärleks texter i den... ingen har läst den bara för mig ! Tankar som ingen annan har fått veta om mitt liv och min bakrund ! Nu ska jag börja skriva, vi hörs senare!

NÅGRA BILDER BARA IFRÅN LUREN;



Jag just nu, med min energy dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0