LEJON VÄRLDENSBÄSTA

Jag beställde en bikini av lejon innan hon åkte & förklarade hur jag ville att den skulle se ut men hon hittade ingen och jag vart lite besviken men så säger hon att hon hittat en som skulle passa mig och jag vart kär hon har köpt snyggaste bikinin till mig ! :O jag typ dog. Kärlek vid första ögonkastet. Funderar på att beställa lite mera och så ger jag henne pengar när hon kommer hem, smart av mig ! Tänkte visa bilden på min nya kärlek som jag kommer få snart, längtar tills jag får använda den.



Nu ska jag beställa mera saker ifrån henne.
Och angelica kom hem till mig precis!

Kommentarer
Postat av: Lejon

hihi vad kul att du gillade den så pass mkt :D blir jätte glad över det. Däremot kommer jag inte kunna köpa så mkt mer grejer :/ tyvärr... det får inte plats i väskan sen har jag inte råd att lägga ut heller :( Men jag ska se vad jag kan göra. Har jag råd köper jag så får du betala tbx sen så löser vi de osv. Men bli inte besviken om det inte går :/ <3

2011-01-16 @ 12:40:26
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: Lejon

sv: och klart du orkar bli medlem (A) for mee ^^



Den är faktiskt skit bra, man skriver in sitt tele nummer sen får man sms med en aktiveringskod osv. Sen äre bara att samla sms som man samlar poäng på andra sidor. Vet inte om du har någon sån. Sen om man har slut på pengar kan man gå in på den sidan o skicka sms via den ist. Helt gratis, sen kan man ju köpa sms med om man vill :) <3 Den är skit bra!

2011-01-16 @ 12:44:37
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0