LEJON , FINDUS & JAG = PLANER PÅ G

Sagt som skrivet lejon och findus har sedan tidigare planerat att åka till Spanien eller dom har bestämt sig för att åka dit och jag frågade om jag fick hänga med dom och det fick jag och eftersom jag ska pejja biljetterna själv & findus mamma kommer hänga med så tror jag nog att jag ska få åka. Mamma sa okej tidigare till att jag skulle få åka till florida så varför inte nu liksom ? 

Värsta roligaste spanjoren som findus träffade när hon va där senast som vi ska träffa där nere & bo på samma hotell som hon gjorde också. Resan är billig , men jag är rädd för höjder och kommer dö under resan men kommer antagligen att leva sen igen när vi är framme, smart plan visst ? 

Kommer lägga undan mina julpengar som mamma är skyldig mig (800:-) & sen så är min älskling skyldig mig pengar som ska läggas undan och sen lite av studiebidraget dom månaderna vi får det. Sen fyller jag ju i mars och jag kommer antingen lägga undan allting eller så ska jag lägga undan det mesta och kanske spara mindre än helften av pengarna, också ganska smart. Sen kommer jag använda sommarjobbspengarna till att lägga ut på biljetten också. Så jag kommer nog att ha råd. Feta roligt vi kommer ha om planerna går fullt ut !

Planerat att åka i början av december så vi är tillbaka till julafton någon gång.

NÅGRA BILDER IFRÅN NÄR FINDUS VA DÄR ! ;







Några bilder ifrån när hon va i fuerteventura, det är även dit vi ska !
Men puckot Findus hade inte tagit så mkt bilder så det vart bara dom dära pågrund av att jag ville visa miljön m.m med bilderna :) men dom dära får duga & resten får ni faktiskt när vi är där , för jag kommer dra med mig min bärbara & blogga på den så det så. Och jag kommer nog inte va den ända som gör det heller (på min dator asså)



Här är brudarna jag ska åka med. Ni har sett dom förr här i min blogg, men nu får ni se en av dom bästa bilderna på dom två tillsammans ! Visst är dom fina ?
Läsa deras bloggar ? Klart ni vill !

http://pikahoe.blogg.se (Findus)
http://simpleeheart.blogg.se (Lejon)

Min och Findus konversation nyss
Jag: jag vill också ha ett coolt smeknamn men jag har typ bara blivit kallas chilli förut
Findus:  men det är lugnt, du kan bli kallad historiens första bimbo
 Jag: määääääääääääääääääh !
Vi:  HAHAHAHAHA


Nu ska jag på toa igen, kissnödig igen, findus ska ha datorn igen & jag vill röka igen men jag har inga cigg igen. Kan hennes mamma komma nu :$ ska va ängel o fråga om jag får.. Eller ber findus fråga :$mihihi

Hörs !

Kommentarer
Postat av: Emelie

den var väldigt fin iaf, hehe letar efter någon som kan göra en åt mig gratis :) tkr det är så dåligt att fiolk tar betalt för de

2011-01-17 @ 16:01:37
URL: http://makeupright.blogg.se/
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

härligt att du mår bra :) jodå jag mår också as bra idag, vad gör du nu då?

2011-01-17 @ 16:26:31
URL: http://Viktorias.nu
Postat av: Emelie

Ja visst det ligger ju endel arbete bakom, men ändå jag tycker man kan hjälpa varan :)

2011-01-17 @ 16:33:23
URL: http://makeupright.blogg.se/
Postat av: Honi

Vad mysigt att åka till spanien :) Speciellt när man sparar upp så länge, då blir det bara ännu bättre!

2011-01-17 @ 18:13:14
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0