LÄNKBYTE IGEN



Jag & Lejon kör ett länkbyte med varandra.

Hon är en 17 årig tjej hon fyller 18 nu i år. Hon är även tillsammans med min bästavän Tim som även är Tonis broder, men det vet ju ni läsare som har vart med mig ett bra tag, (ett år iaf).

Denna tjej skriver
MKT om sin vardag i Thailand just nu eftersom hon är där en månad, hon åker hem om tre veckor. Men hennes tid där är rolig att läsa om och man kan inte låta bli att bli svartsjuk på henne.
hon skriver även mkt om sin kärlek Tim som även är hennes första
RIKTIGA kärlek & det är tack vare mig. (kan inte låta bli att känna mig lite stolt) ..

Hon har ganska nyligen startat sin den hära bloggen men har ändå lika många läsare som jag har så jag tror det kommer gå bra för henne i framtiden, men för er som vill läsa om något intressant och en intressant person då ska du göra som mig och läsa hennes blogg.
(klicka på bilden för att komma till bloggen) , jag läser hennes blogg varje dag och hon lägger in 3 inlägg per dag ungefär ibland mera ytterst sällan mindre o när hon lägger in mindre än tre per dag kan man inte låta bli att bli besviken, man vill ju veta exakt vad som händer varje dag där nere :$ tkr jag iaf eftersom hon är en nära vän till mig. Faktiskt den ända som förstår mig ..

Men iaf läs hennes blogg, ni kommer inte bli besvikna. Ni kommer som mig, FASTNA !



PS; vill du med ha länkbyte, säg till så fixar vi det!

Kommentarer
Postat av: Adna

Nejdå finaste ! :) <3

2011-01-11 @ 15:21:24
URL: http://aadnas.blogg.se/
Postat av: Lejon

Vad fiint gumman <3 tack så jätte mycket för den fina texten! Får väl försöka skriva lite mer om dagarna då. Varför jag skrivit lite dåligt nu vet du redan varför. <3 :/



sv på din kommentar: Bilden var fin så sluta gnäll kvinna^^ <3 Jag mår bättre idag i alla fall. Inatt har jag typ inte sovit alls. Har bara hållt på med tims tröja och läst hans brev han skrev dagen jag åkte flera gånger om. Somna väl vid 7 på morgonen ordentligt och vaknade sen vid 9 då vi skulle till stranden. Sen har väl dagen vart bättre. Lite spänt mellan familjen nu bara men det är förståerligt. Har ändå legat o stekt i solen idag bara för att känna lite pain efter vad jag gjorde mot alla igår XD Lite straff typ men jag blir ju mer brun sen i alla fall ^^



Okej lång kommentar, men jag saknar dig <3

2011-01-11 @ 15:41:49
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: Adna

Okej.. haha! men jag byter mot din header då! :)

2011-01-11 @ 15:46:08
URL: http://aadnas.blogg.se/
Postat av: fanny wikström

SV : tack så mycke! :) Detsamma.

Är intresserad av länkbyte ^^

2011-01-11 @ 16:17:49
URL: http://naww.blogg.se/
Postat av: Lejon

sv: asså det jag menade med kommentaren var att jag "plågat" mig själv i solen efter det som hände mellan mig o min familj här i veckan. Alltså jag var inte seriös ^^ Tror det var de du inte förstod riktigt eller? <3 Är allt bra gumman <3 Jag hittar inte den bekinin du ville ha gumman :( De har inga sånna alls som du tänkt dig till 100% men ska jag försöka gå på känslan? Har typ ingen aning om vad du gillar, men jag kan försöka se och tänka om de passar på dig :p <3

2011-01-13 @ 10:13:25
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0