KAFFE & EN BOK = BÖRJAR BLI SOM FAR MIN

Jag kom precis hem ifrån Findus. Lång resa hem och jag fick sitta i 25 minuter och vänta på att min buss skulle komma in på stationen. Den kom ungefär 10 minuter innan den skulle åka igen!

Så nu är jag bara hemma och har ingen aning om vad jag ska göra, typ inga sociala inne på msn heller eller på fb så jag har tråkigt som fan .. Fråga pappa om en film kanske ?! jag venne..

Jag ska få tre bilder som Findus redigerade på mig senare & dom ska in på bloggen, kanske inte samtidigt men iaf så kommer dom komma upp inom loppet av idag och imorgon troligen.

Nu ska jag ut i köket och göra mig en kaffe så jag piggnar till lite, speedade som fan tidigare & nu är jag cp trött. Kommer nog somna tidigt idag & jag tänkte lägga mig i soffan och läsa boken jag har med mig ifrån mamma medans jag dricker mitt kaffe också. Men jag skriver senare, jag ska även lägga in den hära "dagarna" som jag totalt glömt bort, mihih. Pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0