JAG ÄLSKAR DIG OBESKRIVLIGT ÄLSKLING..

Du ger mig trygghet
Du ger mig kraft
Du ger mig styrka
Du ger mig hopp
Du ger mig kärlek
Du ger mig mitt liv tillbaka
Du ger mig
ditt hjärta
Du ger mig allt jag behöver

Du är den ÄNDA jag behöver !

Du kom in i livet mitt med ditt leende som lyste emot mig & jag föll.
Gud tog en ängel ifrån mig men sände ner en efterträdare som skulle
se efter mig så tack gud, jag älskar verkligen Toni & är glad att du
gav mig honom. Kommer alltid älska honom & jag hoppas med att
du förstår det älskling ?!
Lämna mig aldrig. Jag kommer inte lämna dig.
Du är mitt allt. Min mening just nu att finnas, älskar ditt stöd!





Du är aboslut det bästa jag har & kommer äga. Aldrig ett steg utan
att veta att det är mig du vill kalla DIN FLICKVÄN ! Älskar dig till sista
andetaget. Och jag kommer aldrig kunna sluta säga det. Du är min
prins. Jag är den som vill föda dina barn , jag är hon som vill bo
tillsammans med dig , jag är hon som aldrig kommer svika dig igen.

DU ÄR ALLTING FÖR MIG !

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; Haha allt gick bra, haha polisen är fan värre ju :)



Najs blogg! :)

2011-01-14 @ 06:51:41
URL: http://askelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0