GODNATT BLOGGLÄSARE , ÄLSKAR ER !

Nu har jag , toni , tim & johannes vart ute ett litet tag. Innan vi drog ut spelade vi även Yatzy och jag vann. Bäst som jag är ! Iaf så ska vi spela ngt spel nu & sen ska vi lägga oss i rummet & se film antar jag.
Killarna är i vardagsrummet och leker med tiger men han vill leka för sig själv verkar det som , för han springer fram och tillbaka mellan köket och vardagsrummet och skiter totalt i att dom lockar på honom och kastar leksaker , utan han gillar mattan mera verkar det som. söt han är !
Nej men nu ska jag dra. Så vi hörs imorgon & imorgon ska jag träffa felicia kyller ! ;D
Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv:ska till stan :)

2011-01-08 @ 11:56:10
URL: http://bloggamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0