FÖR ER SOM INTE TROR PÅ SPÖKEN KOLLA HÄR




 
Historien bakom bilden;

Smulan är ju våran nya lilla kattunge. Men tidigare för snart 4 år sen dog våran katt Sotis. Och man kan än idag höra henne i trappan när hon springer ner & man kan se hur min kudde i min datastol trycks ner. Hon älskade att ligga där när jag inte va hemma eller satt vid datorn!

Men iaf för att komma till saken. Så har mamma, jag, morfar, stina & Urban märkt att Sotis har kommit tillbaka igenom Smulan för vi har fått beviset på det & det är ingen slump
att hon följer efter mamma vart hon är går, att hon kastar hennes leksaker på exakt samma vis som Sotis gjorde , att hon älskar att ligga i min datastol. Det vet vi alla här hemma att det inte kan va någon annan än att Sotis är i Smulan.
Hon har helt enkelt kommit tillbaka!
& bild bevis finns. Kolla bara bilden här ovanför, ser ni Sotis?!

För er som inte tror på spöken, ni har fått en liten del av all bevis som finns just på den hära bloggen på det här inlägget. Ni ser ju själva att det är en katt där och det är inte för att Smulan rört sig för fort eller ngt det ser man klart och tydligt !

TÄNKTE GE ER ANDRA BILDER PÅ SMULAN OCKSÅ;



Våran lilla bebis. Vi älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0