FINDUS AND ME IN THE DATASALEN



Sitter just nu i datasalen som är för allmänheten inom skolan tillsammans
med trollungen Findus & vi drygar som vanligt i chatten fast vi sitter en
meter ifrån varandra om ens det ?
Min farsa är påväg hit och jag ska snart åka hem. han är antagligen här om
en kvart eller så, han ska ringa iaf. När jag kommer hem ska jag plugga..
Bra jag är visst ? Sen ska jag bara sova och sitta vid datorn också bara
för jag är så förbannat jävla bra idag.

Märks det att jag är speedad ? Det är jag alltid när jag har bögen breve mig
i datasalen och vi skriver i chatten med varandra. Nu ska jag dra hejdå !

Kommentarer
Postat av: sara

för femtioelfte gången!

jag är inte gay :(

2011-01-31 @ 12:55:29
URL: http://pikahoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0