DAGS FÖR MIG ATT GÖRA MAT..

Kom precis in ifrån att ha vart ute med Danne , Johan , Tobbe , Tim & Toni.
Innan vi drog ut så spelade toni tim jag och deras farsa ett spel men jag bangade ur sen för jag tyckte frågorna va för svåra även dom lätta frågorna som va "junior" , alltså spelet va GENI :( & jag kunde ingenting.. HEHE så jag drog mig ut och satte mig vad datorn ist sen drog vi ut !

Nu iaf ska jag laga mat till världens lataste killar (Tim&Toni) då alltså dom pallar inte göra det själv & sen tror jag det blir en Yatzy omgång innan vi lägger oss, iaf jag och Toni.
Tim kommer nog att använda datorn resten av kvällen för att snacka med lejon vilet är jobbigt han skriker så mkt i -.- eller ah snackar högt

Känns som över en vecka som våran lejon unge har vart borta men det är bara 5 dagar som hon vart borta ... Menmen hon kommer snart hem !

Nu måste jag dra för Tim tjatar om datorn och jag ska sätta på makaronerna på spisen så slipper jag det tjatet också iaf... HEHE söt som jag är.

Ni får nya bilder när jag kommer hem senare idag till mamma. tills dess får ni nöja er med gamla bilder som redan ligger i arkivet !

Godnatt & kommentera mera sötnosar. Skriv vad som helst som ni vill veta, ni vet ju att jag svara "svar på tal" som ni kanske märkt att jag börjar använda !
//ytterst gammal bild hela ett år, blääääh\\


Kommentarer
Postat av: POYA - Örebros största blogg

Jo, den kostar 50 kr, man betalar med sin mobil :P

2011-01-09 @ 10:35:56
URL: http://scme.blogg.se/
Postat av: bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

hej va fin blogg du har! Hu mår du?:)

2011-01-09 @ 12:25:21
URL: http://bbiinaa.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA

Sv;Hehe tack :D

2011-01-09 @ 12:54:16
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0