DAGS ATT GÖRA VAD IDAG ??

Vaknade vid halv tolv då gick iaf jag och Tim upp ur sängarna och han satte sig för att snacka med Lejon men jag gjorde mat (som vanligt) och när maten nästan va klar kom älsklingen upp ur sängen.
När vi käkade klart så snodde Tim datorn IGEN drf tog det så lång tid för mig att komma in och ge er ett inlägg, fast hur som helst så har killarna badat nu. Eller ah Tim har Toni gick precis in i badet & efter han är det min tur!
Antagligen ska vi träffa Felicia idag men vi får se. Hon svarar inte på sms men iaf!


Nu ska jag kollar bloggar tänkte jag & kolla in min fb igen. Jag har nemligen skrivit ett mail till en viss tjej som verkar konstig så jag frågade henne en sak ;D HAHAHA för hon ska inte få fucka mina bästavänners förhållande !!!
Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv:Den i västerås :)

2011-01-08 @ 16:02:51
URL: http://bloggamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0