DAG 7 - MIN BÄSTA VÄN; TIM CLASSON KALLIOMÄKI



Vi har bråkat mkt på den senaste tiden och vi va som bror och syster men är inte längre men jag ser dig fortfarande som en bästavän. Man kan snacka med dig för du lyssnar, inte alltid du förstår allting man säger men du sitter ändå och lyssnar om man behöver någon. Så som en bästavän ska vara ! Enligt mig.

Jag kommer alltid att älska dig som den bror du har vart till mig och jag önskar att vi kommer kunna kalla varandra bror och syster igen. Och ska jag va ärlig emot dig och alla som läser detta ser jag dig redan som min bror och det kommer jag alltid göra oavsett vad som sägs mellan våra munnar. FInns för dig dag som natt & det lovar jag dig Tim. VI måste bara börja lita på varandra mera än vad vi gör.

Och som jag sagt till dig tidigare, en gång i mitt hjärta ALLTID i mitt hjärta.
Jag älskar dig min bästavän!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter jag hemma hos Frida i stenhagen och hon visar sina tavlor sen hon va liten. Och får reda på lite saker om hennes brorsa och pappa samt mamma och något bett som va med i världens första VM och shit och den hästen vann med det bättet och det har Frida. Det är lite nice faktiskt !
Hur som helst så ska vi nog se på film snart men jag ska kolla min bdb först och mina vänners bloggar sen ska jag logga ut. Vi hörs när jag kommer hem också. Puss hej ! (:

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

sv: Tack , allt bra? :)

2011-01-12 @ 13:33:20
URL: http://hannaajnelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0