DAG 6 - MIN DAG

Jani idag har jag inte gjort så mkt.
Första dagen i skolan va ju idag och vi tjejerna i klassen mest Amanda, jag, Belle & Hanna snackade bara om massa andar spöken m.m på mattelektionen och sen över till andra samtalsämnen HAHA. Efter skolan drog jag hemmåt satte mig vid datorn & sen orkade jag inte sitta upp längre så jag la mig i sängen och kollade på något konstigt Tvprogram och så somnade jag och vaknade av väkarklockan som stod på 18:05 för då skulle jag upp och göra mat till mig samt klä på mig och packa i ordning sakerna jag skulle ha med mig till träningen.
Innan träningen började så drog jag ut med Frida och vi gick hem till henne och ba satt där och kollade på någon film tillsammans med hennes styvpappa & mamma + hunden. Hennes styvsyrra va på rummet men kom ut och hälsade ändå ! Hur som helst så drog jag till träningen och tränade fan va skönt det va asså och efter det mötte frida mig och följde med mig hem sen drog hon. Och nu sitter jag här nyduschad och har en skål fil med musli


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu Tänkte jag iaf ta och käka upp det jag har på tallriken och dricka upp mjölken efter det borsta tänderna mina och sen ska jag fortsätta se på TV & smsa med min älskling, saknar dig "/.. Messar även med Felicia om en sak som hänt. Tkr det vi snackar om är så dålig stil av den personen i fråga, bitch rent ut sagt!
men namn nämns inte (: hörs imorgon, godnatt folket som läser.


Fula jag tillsammans med söta Smulisen. Igga mitt face tack så mkt!



Btw;
det dära med länkbyte, du måste ha minst 50 unika läsare (jag ska ju tjäna ngt på det) & skriv till mig på min facebook ifall du är intresserad, INTE via bloggen.

Min fb är : Sofie Schilcher Ulwencreutz

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

fin blogg :)

2011-01-11 @ 23:02:44
URL: http://hannaajnelings.blogg.se/
Postat av: Linn

sv; det är bra :) själv gumman ? <3

2011-01-12 @ 07:19:18
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0