BILD PÅ MIN FÖRLOVNINGSRING



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har precis vaknat med världens underbaraste älskling breve mig.

Idag ska vi åka in till bjk för att gratta mina kusiners pappa som fyller år & jag ska tydligen prova kläder där också som Sanna hade till mig. Ingen aning om vad det är för kläder nu men iaf ! =) ska bli skoj att träffa dom alla igen. Senare idag så kommer jag och älsklingen antingen bara se film eller så kommer vi spöa skiten ur pappa på skipbo. Vem är mästare ? Jo jag!

Jag ska försöka lägga in bilder i från min mobil också som är tagna i skolan och som är tagna på tre bilder som Findus ritade till mig :) så ska ni få se hur bra dom är. Jag ska verkligen be Findus rita något till mig som jag ska ha på min axel dagen jag tatuerar mig. Det är redan bestämt ifrån min sida.

Nu måste jag gå och klä på mig och jag kanske hinner städa rummet snabbt också. Eller så gör jag det när jag kommer hem ! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis! :D

2011-01-25 @ 14:40:37
URL: http://soere.blogg.se/
Postat av: Linn

aw, grattis gumman ! :)

2011-01-28 @ 23:32:57
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0