ANGÅENDE VECKANSBLOGG TÄVLINGEN ..



Två saker angående veckansblogg. Märkte att det va ganska många som anmält sig så jag höjer antalet jag tar
ut till 10 ist så 19 st har chansen att gå till "finalen" om man säger så. Jag skriver till alla som anmält sig och ber er kolla om ni kommit med eller ej, och är du en av dom som inte kommit med kan du ändå rösta på den bloggen du tkr ska vinna tävlingen..

Sen drar jag ut dom 10 finalisterna redan på onsdag ist för på fredag för då får ni tills på söndag på er att rösta på dom ni tkr ska vinna tävlingen. Lättare så , enligt mig. Eftersom jag venne hur mkt jag kommer sitta vid datorn till helgen så gör vi på detta sätt. Hoppas ni tkr det är okej & att ni blir nöjda.

Nu ska jag dricka upp det sista av kaffet & det blev inget att läsa hehe, jag tog ist upp kontakten med min kompis tjej som är en gammal vän till mig så vi har fått kontakt nu igen och ska träffas nästa gång jag är i sthlm. Så det är lite spännande ! Fatta TVÅ år sen vi träffades sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0