ANGÅENDE POLISFÖRHÖRET JAG HADE IDAG

Som jag skrev kort och korekt medans jag snackade med polisen i telefonen så ställde han massa frågor till mig angående nyårsafton, det som hände då! Mera än så kan jag inte säga och det måste ni läsare/vänner förstå. Jag kan kanske säga lite granna vad som hände men då säger jag isf face to face för jag vet inte om dom läser min blogg (ifall dom hittat den) eller om dom kollat upp mig på facebook och läser av den också vad jag skriver. Samma sak gäller min mobil om dom lyssnar av den eller gjort så dom kan se vad jag skriver!

Hur som helst, fråga inte så mkt. Jag säger själv ifall jag vill! Okey? Hoppas ni förstår det.

Jag börjar även bli ganska nervös över vad som kommer hända om dom kommer ta in mig och jag ska va med i vittnesbåset eller hur det kommer bli. Jag har fått hem ett papper om att jag kan gå till soc och få hjälp med frågor och shit om jag har något jag undrar över. Men jag har gått på det förr & jag gillade verkligen inte det. Så det är inget jag tänker vända mig emot. Jag tänker vända mig emot mina föräldrar ist.
Jag har också fått polisen's jobbtelefon nummer ifall jag har något mera att säga eller om det är något jag vill fråga honom m.m , ah ni fattar vad jag menar.

Nu sitter jag iaf hemma hos Frida igen. Va hemma en snabbis medans hon gjorde massa ärenden tillsaammans med sin mamma. Men sen kom jag hit igen!
Medans jag va hemma så låg jag i sängen och läste tillsammans med busungen som hade slockat i min säng efter en busig dag! Jag har snart läst ut den dära boken också, och jag tröttnar aldrig. Vill fan att författaren ska fortsätta skriva såna dära böcker och aldrig komma på ett slut på serien men det går ju inte :/ ... heh !

Sen somnade jag och mamma väckte mig för det va mat sen somnade jag igen och mamma väckte mig för hon behövde hjälp med en sak och det gjorde jag sen mötte jag frida och vi drog hem till henne så här sitter jag nu och vi kollar på byggfällan på kanal 4a , det är ganska bra !
Man lär sig vad man ska kolla efter om man bygger eget en gång i tiden.

Jag ska snart dra eller jag ska dra vid 10 tiden och jag kommer inte kunna skriva när jag kommer hem för jag kommer inte hinna och jag kommer inte palla tror jag. Jag ska duscha när jag kommer hem sen lägga mig och läsa eller se på en film, eller ah jag ska läsa ut boken som snart är slut & sen se film och sova. Börjar  10:00 imorgon med bild och jag uppdaterar mera imorgon ifrån skolan och säger hur dagen ser ut !

Idag fyller även Petra Ohlsson 17 år, så grattis till henne!

Nu slutar jag skriva och vi hörs imorgon, godnatt på er läsare. Hoppas ni kan förstå det jag skrev längre upp angående "polisförhöret".. Tror ni är ganska förstående.



Bild ifrån arkivet..

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

sv: Aha okej .

Jag har faktiskt ingen aning det var någon som fixade den till mig för jätte länge sen :)

2011-01-12 @ 23:09:01
URL: http://hannaajnelings.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

sv : Bra att du är aikare ;)

2011-01-12 @ 23:10:43
URL: http://hannaajnelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0