HEMMA IFRÅN BION NU

Hej bloggen nu är jag förbannad för den hära datorn är äckligt dålig, dom borde skaffa en ny. Man kan inte ta bilderna ifrån fb som vi tog idag på biografen :( jag blir så förbannad..
Filmen va ganska bra föresten jag rekomenderar den filmen och man ska se den i 3D inte hemma. Ganska så roliga repliker i filmen framförallt av gulliver & av en mini kille.
Nu är vi iaf hemma och jag och toni ska ta en dusch med varandra, sen ska vi kolla på film. Ska antagligen bli en film som vi köpte tidigare någon slags skräck men minns inte vad den hette tyärr så ja kan inte säga vad den heter. Men nu måste ja dra min älskling tjatar på mig ... blö på allting!
Vi hörs  imorgon godnatt :)
BTW ; En brud påstår att hon kan förstöra mellan mig och toni det är ganska roligt & det roligaste av allt är att HON läser min blogg :D ... Men vi får se hur hennes mål lyckas, med tanke på att hon säger att jag har en annan kille. Eller som hon säger "du förlorar toni och du kan gå till din andra:)" väldig rolig tjej.
Nu måste jag dra toni bli knäpp, love you all.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0