SVAR PÅ TAL

Anonym om HEMMA I STHLM:
Jag har läst på din blogg att du brukar kolla mycket innebandy när storvreta spelar, så jag undrar tror du dom kommer vinna över Helsingborg imorgon och tror du dom kommer vinna hela ssl i år igen? :)

Jag brukar kolla mkt på innebandy det stämmer, framförallt storvreta ja. Imorgon emot dom jag vet faktiskt inte , jag har inte så stor koll på vart dom ligger i serien alltså helsingborg, men jag tror storvreta vinner ifall dom har med alla spelarna som ska vara med så ingen saknas som mika eller någon annan av dom målskottare som finns i laget.
Och att dom vinner hela ssl, får vi väll se, jag vet faktiskt inte :) men man kan alltid hoppas på det bästa ellerhur ?

btw: vem är du :) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0