SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Postat av: angelica
Vad tyckte du om mig allra första gången? Och vad tycker du om mig nu? :)

Svar: Första gången jag började snacka med dig va du ganska bitchig emot mig för du trodde jag raggade på Tobias har jag för mig, jag minns inte så mkt men man ska ju inte dömma hunden över håren så jag lärde känna dig och vi vart ganska bra vänner och nu är vi till och med gifta :) så det är ju nice. Älskar dig gumman. 

Postat av: angelica
Gillar du polkagrisar ? :D <3

Svar: Jag gillar faktiskt det ja. 

Postat av: Nathalie
1. Hur skulle du reagera om det kom fram att toni varit otrogen?
2. Vart bor du?
3. Hur ser en typsik "sofiedag" ut?

Svar: 1. Jag skulle antagligen inte reagera så fruktansvärt starkt men klart jag skulle inte lita på honom längre som jag har bygt upp nu. Båda har ju vart otrogna och vi kommer inte vara det igen. Så jag är inte orolig över det men klart jag skulle bli sårad och jag vet faktiskt inte om jag skulle dumpa honom.
2. Med mamma bor jag i stenhagen som ligger ganska centralt i Uppsala tar 15 minuter med bussen till stan, och med pappa bor jag i Björklinge ungefär 30 minuter från Uppsala :)
3. En typsik dag som jag har är väll skolan och sen kompisar eller så träffar jag toni om han kommer hem till mig efter en skoldag. Men oftast äre skolan hem och träning äta duscha och sova. Men på helgerna så brukar jag festa eller umgås med vänner i Sthlm. Det är väll ungefär en typiskt sofiedag på en vardag och på en helgdag. 

Postat av: lejon

1. Vad är ditt favorit godis.
2. Gillar du Buzz spelet?
3. Vilken skola ska du gå i efter uven?
4. Vad är din högsta dröm.
5. favorit rätt?
6. Om du hade hur mycket pengar som helst för en dag, vad skulle du göra för de pengarna då? :)
7. Hur länge har du bloggat.?
8. Hur många läsare har du haft som mest under hela tiden du bloggat.

Svar: 1. Mest surt & dom dära små rosa melonerna. Mumms!
2. Jo, det va roligare än vad jag trodde. Men ganska så svåra frågor.
3. Lundelska/skrapan omvårdnad eller så ska jag kolla efter något annat. vet inte än , jag ska kolla på det dära och göra valet på onsdag nu veckan som kommer så får vi se om jag kommer in eller inte. Hoppas iaf.
4. Min högsta dröm tänker jag inte säga öppet ! Håller det privat.
5. Hmm, jag vet faktiskt inte. Olika !
6. Jag skulle shoppa sönder, beställa biljetter till dig toni och tim och mig så skulle vi dra utomlands, klart jag skulle dra med mig findus också !! sen skulle jag antagligen ge fixa huset hos pappa & ge pappa en del pengar så han har till bygget 2012 :D snäll dotter som jag är liksom.
7. Jag har bloggat i ett år & 4 dagar exakt faktiskt. skrev inlägg tidigare om att jag bloggat ett år :) så bloggen är inte så gammal , men äldre ska den bli. hoppas jag iaf !
8. 599 unika läsare hade jag en dag och jag venne hur det gick till men jag vart glad över att dom läsarna besökte min blogg & det är en del som stannar också. antar jag :) 

Postat av: Rollesbiitch@bilddagboken

1. tror du på spöken? :d eller ah, ''övernatuliga ting'' blabla.
2. vad skulle du göra om du kunde bestämma över världen i en hel dag?
3. Vad gillar du för musik ?
4. tycker du om colaklubbor? :D

Svar: 1. Japp det gör jag verkligen. Fått väldigt stora bevis på det.
2. Det vet jag faktiskt inte. Finns så mkt man inte skulle hinna med också.
3. Jag är allätare, men jag gillar inte skrikrock om man säger så, hehe.
4. Mumms :) 

Postat av: Malin :)<3

1.Hur gammal är du ? :)<3
2.Hur länge har du och toni varit tsm ? :9<3

Svar: 1. Jag är 16, men jag fyller faktiskt 17 mindre än en månad.
2. Jag och Toni har vart tillsammans i 14 månad om 1 vecka & 1 dag.


Postat av:
irma

Vilken bh storlek har du?:-)
Rakar du dej överallt?:$
Gillar du muskliga killar?:-)

Svar: Jag har 70b, men jag måste snart byta upp till 75b.
Ja det gör jag, eller beror väll på vad du menar med överallt, men benen pussy under armarna och armarna rakar jag ;) så jag hoppas du nöjer dig med det. haha
Muskliga killar är mjaouh. Men lite mulliga är också gosiga 


Postat av:
ida

vad har du för poäng om du slår ihop alla dina termingsbetyg?

Svar: när jag gick ut nian hade jag 110 poäng så det är ju inte så speciellt mkt. men jag arbetar upp mig nu och kommer att ha mera poäng förhoppningsvis. 

Postat av: eleni

Hur var din bästa resa?
Varför är du tillsammans med just Toni, vad gör han så speciell för dig? :)

Svar: Min bästa resa är nog den tillsammans med Toni & pappa i Norge förra sommaren. Jag har bara vart i Sverige norge och Finland inte i något annat land. Än! Så det får bli den bästa resan faktiskt.

Jag är tillsammans med Toni för det är han som verkligen fått mig att inse att det finns något ljust i den hära världen, alltså finns massvis med anledningar till att jag är tillsammans med honom en den största anledningen är ju för att jag älsakr honom av hela mitt hjärta såklart.


Det va frågorna ifrån frågestunden, nu ska jag ta och lägga mig och sova. Skola imorgon vet ni ju så vi hörs imorgon i skolan eller senare älskar er läsare pussen :*





http://simpleeheart.blogg.se
http://pikahoe.blogspot.com

Tänkte länka mina b-rudar, saknar er tjejer ! :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0