STHLM TO DAY I LOVE IT

Idag är det en ny dag och under natten som gick så va det ett helvete..Dom ringer igen..
Hur fan kan dom få tag i mitt nummer ? Vem är svikaren som hugger kniven i ryggen ?
Det är två frågor jag ställde till mig själv när jag låg i sängen efter samtalet..

Iaf idag ska jag till sthlm och jag ska ha kul och inte tänka på idioterna som finns här
omkring i Uppsala. Ska ju få träffa min lejonunge idag usch vad jag saknar henne och jag
ska få träffa min underbara bästavän Tim.. Gash jag kommer som sagt mörda dom !!!

Men först innan jag åker dit ska jag hem till mamma eftersom jag är hemma hos min
pappa just nu. Han ska köra mig dit där ska jag duscha fixa mig och sedan packa sen
träffa en killkompis snabbt sen träffa en tjejpolare på stan och ge henne pengar som
jag är skyldig henne eftersom jag har mitt studiebidrag.. Men mina pengar är slut så
jag ska tigga en 100 av min morsa (a) jag hoppas hon går med på det..

Just precis nu iaf så sitter jag och messar med lejon angående sängplatser idag, för Tim
vill som vanligt sova i den stora sängen och det vill toni med så hur fan ska detta gå?
Alla vill sova i den stora men alla har ryggproblem som förvärras av den lilla?
OMG men vi har gjort detta förr så varför inte nu igen? :) det löser sig alltidpå ngt sett.
Vi 4 är ju bäst liksom!


Jag vet att jag gjorde bilden igår och la ut den men den passade idag också tycker jag
eftersom det är vi 4 + några till som ska tillbringa denna underbara fredag tillsammans.

Nu måste jag iaf sluta babbla och börja packa ner det lilla jag har att packa
hem till mamma för pappa ska snart köra mig dit. ÅÅÅH vad jag längtar efter
min lejonunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0