SOVER HOS B-RUDEN IDAG


Jag är hemma hos Findus nu och vi har vart här några timmar men har inte orkat uppdatera. Åkte iaf ner på stan mötte henne och mange men sen drog han så jag och findus satt bara på donken och gjorde ingenting snackade bara sen drog vi hem till henne för hon skulle ladda mobilen men vi vart så trötta så vi orkade inte åka tillbaka till stan så vi stannade hära.

Just nu sitter vi och kollar på Top model i brist på annat medans hennes mamma gör mat. Ah juste jag ska sova hära idag med och imorgon hoppas jag på att älsklingen kan komma och hämta mig så jag kommer till sthlm :) jag längtar redan till att tillbringa tiden i sthlm & jag ska gymma med honom varje dag jag är där nu med har jag lovat honom och mig själv :o undrar hur det kommer gå. Hehe..

Nu ska jag fortsätta kolla för nu börjar det igen, får se ifall jag uppdaterar igen.

Kyssen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0