SOFIE HISSAR & DISSAR

+ Min Mobil +
Utan min mobil skulle jag inte kunna göra speciellt mkt. Ja skulle inte kunna få tag på mina vänner och jag skulle inte kunna ringa efter hjälp ifall nånting skulle hända så jag hissar min mobil. Och alla andras mobiler för den delen också :)
+ Solen +
Som ni sett några dagar nu så har solen tittat förbi över oss och snön smälter lite lite för varje gång så fortsätter solen komma och lysa och det blir mildare väder så har vi  snart våren här som leder till sommaren. Jag längtar som fan efter både våren och sommaren.
- Snön&Kylan -
Det sägs att den kommer försvinna i slutet av april och det är då det ska börja bli väldigt varmt igen ?! Alltså det är lite läskigt med tanke på att andra säger också att snön kommer försvinna tills skolavslutningen så vad ska man tro på egentligen.
Vad tror ni ? När tror ni att snön kommer försvinna ? :)
- Sega mornar -
Ååh det är nog bland det jobbigaste som finns faktiskt. När man vaknar på morgonen eller ah vid 12:00 tiden kankse och man känner sig bakfull fast man inte drack något dagen innan.
Så har jagkänt nu varje morgon nu under lovet, jag typ dör för det är så jobbigt. Hals ont m.m :( ah ni förstår. Man blir så trött och seg av det så man orkar liksom inte göra nånting!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0