SISTA CIGGPAKETET NU DÅ


Nu blir det slut med detta skit.
Har just nu mitt sista paket med mina sista cigg i så jag ska ge mig fan
på att sluta med skiten o jag hoppas mina vänner gör detsamma för jag
kommer ha skit svårt att umgås med vänner som röker nu i början.
Kommer nog ha det värst hemma hos pappa men jag ska fan stå emot
trycket alltså för jag ska sluta röka.
Cancerpinnar är vad det är !
Hoppas flera är lika smarta som mig nu och kanske några är smartare
och inte ens börjar.
Kom igen nu da, sista paketet och ciggen sen ska jag inte röka mera
pjuh jag kommer verkligen inte ha okej humör men det får ni mina
vänner och eventuellt mina läsare acceptera också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0