REDIGERADE BILDER BY; MIG

Nu sitter jag här igen efter en jobbig dag i sängen och har inte gjort ett piss förutom läst bloggar och funderat på när fan jag ska få min nya design ?! Men iaf. Jag har redigerat några bilder som jag tänkte visa er och dom blev ganska bra och det står en text på alla bilderna också bara för att liksom.. Här kommer dom ;


Bild nummer ett den vart på mig !

Även bild nummer två är på mig, ego visst?

Och sista bilden är såklart på oss alla fyra ! Och som det står
på bilden, jag älskar er..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det va det oh nu sitter jag och gör aboslut ingenting. Pappa har somnat på soffan som han alltid brukar göra men tack och lov fick jag internet när han somnade så jag sitter vid datorn och messar med älsklingen angående imorgon om hur det blir då och som det ser ut nu ska vi ut och röja med några stycken och ha det lite nice...

Vi hörs senare jag ska fortsätta läsa lite justin bieber noveller nu. Nörd som jag är !
Skriver ett inlägg senare, tänkte skriva min dikt som jag skrev idag då. En kort sak,
men den va tydligen bra enligt toni. NI får gänra kommentera den sen när den är uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0